Tuesday, January 22, 2013

A bit about me :)



Good Morning everyone!

So.. σήμερα σκέφτηκα να κάνω αυτό το post για να με γνωρίσετε λίγο καλύτερα. Είπα να σας δείξω τον χώρο μου, το δωμάτιό μου όπου δουλεύω, ξεκουράζομαι και γενικά περνάω τις περισσότερες ώρες της ημέρας μου :)



welcome!


my bed




My workspace.


orchids ♥
blurry but i like it :)

στα δεξια: my cat's (luna) corner

Goodbye :)



Γενικά μου αρέσει πολύ η διακόσμηση και πιστεύω πως για έναν ωραίο χώρο δεν χρειάζονται πολλά λεφτά, πιο πολύ υπομονή και ψάξιμο θα έλεγα και φυσικά δεν γίνονται όλα σε μία μέρα.. Για παράδειγμα η ταπετσρία μου έκανε 8 ευρω (ναι!) απο τα leroy merlin, το γραφείο μου που αγαπάω ήταν μια παλιά σκούρη καφέ τραπεζαρία της γιαγιας! Ψάξτε και θα δείτε ότι μπορείτε να κάνετε τα πάντα!



Αυτά από μένα :) 
xoxo







2 comments:

  1. Πανέμορφο!Άμα σου πω ότι κατευθείαν το μάτι μου έπεσε στο λευκό τραπέζι-θρανίο?!
    Ονειρικό & παραμυθένιο! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχα ναι! κι εγω το αγαπαω πολυ! ♥

      Delete