Thursday, September 4, 2014

Top coats review






Gr: Γεια σας κορίτσια μου :) Τι κάνετε;; Δυστυχώς έλειψα για αρκετό καιρό αλλά είχα σημαντικά τρεχάματα! Βρήκα δουλειά και αυτή την βδομάδα ξεκινάω επίσημα! Είμαι πολύ χαρούμενη!! Λοιπόν πάμε να δούμε όμως αυτό το review.
Από την άνοιξη μέχρι τώρα έχω δοκιμάσει 3 top coat, 2 για γρήγορο στέγνωμα των νυχιών και 1 για gel look αποτέλεσμα, πάμε να δούμε ποια "έκαναν την δουλειά τους" και θα αγοράσω ξανά!

  1. Quick dry & high shine top coat - Catrice
    Στην αρχή μου άρεσε αρκετά, στεγνώνει τα νύχια αρκετά γρήγορα όμως στην πορεία ανακάλυψα πως η λάμψη του φεύγει πάρα πολύ γρήγορα και γενικά το manicure δεν κρατάει όσο θα ήθελα. Είναι ένα top coat που γενικά δεν νομίζω να αγοράσω ξανά εκτός αν χρειάζομαι άμεσα κάτι οικονομικό.
  2. Gel look top coat - Golden Rose
    Πολύ καλό top coat, δίνει μεγάλη λάμψη και αυτό που με εντυπωσίασε είναι η διάρκεια 5 μέρες χωρίς να το επαναλάβω! Για μένα βέβαια καλύτερα στις 2 μέρες να το επαναλάβετε γιατί η λάμψη του δεν κρατάει τόσο πολύ αλλά είναι εξαιρετικό προϊόν για τα χρήματά του! Επίσης μπορώ να πώ ότι στεγνώνει σχετικά γρήγορα, αν φυσικά έχετε λεπτές στρώσεις στο βερνίκι νυχιών τότε δεν θα έχετε κάποιο πρόβλημα. --καλό θα είναι όμως να αποφύγετε φερμουάρ κτλ μετά το βάψιμο των νυχιών χιχι--
  3. Dry fast top coat - Seche Vite
    Και τέλος άφησα το αγαπημένο μου.. Το χρησιμοποιούσα φανατικά πριν κάν μπω στον κόσμο του beauty blogging το είχα βρει σε ένα μαγαζάκι με είδη κομμωτηρίου και τότε κόστιζε 4 ευρω το μικρό μπουκαλάκι, μετά αγόρασα το μεγάλο στα 10, οκ καλή τιμή όταν όμως έφτασε τα 15 οκ δεν μπορούσα να δίνω τόσα χρήματα και το άφησα στην άκρη. Πρόσφατα σε μια συζήτηση με μια φίλη μου ήρθε στην κουβέντα μας αυτό το μαγικό top coat και μου είπε πως το βρήκε στο ebay με... 8,5$ = 6,5 ευρώ περίπου. Ε δεν γινόταν να μην το πάρω φυσικά! Και πριν λίγες μέρες έφτασε στα χέρια μου και μετά απο 2 χρήσεις είμαι ήδη ξετρελλαμένη! 2 πράγματα θα πώ, δίνει φανταστική λάμψη και διάρκεια και στεγνώνει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ γρήγορα! must have! ** seche vite ebay link **
Αυτά λοιπόν! Ποιο είναι το δικό σας αγαπημένο top coat?
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά; xoxo

______________________________________________________________________________________________

Eng: Hello my ladies! How are you?? I am sorry for the long pause but I had some important things going on lately and one of them is that I found a job and I am really excited about it! I start this week and I can't wait! So let's get a look at this review post! Since spring months I have tried severall top coats which promise many things 2 of them for quick dry results and 1 of them for gel look shine. Let's see which one I liked..
  1. Quick dry & high shine top coat - Catrice
    At first I liked it very much, it dries the nail polish quickly but the shine doesn't last for long and neither does the manicure.. It is nice top coat for drying the nail polish but since I have other options I will not be repurchasing this one.. except I need something cheap NOW lol.
  2. Gel look top coat - Golden Rose
    This one is pretty good, it does give high shine to the nails and it lasts for 5 days without reapplying it! Although I would prefer to apply it again after a couple of days because it's shine isn't like day 1. But it does the job and it is budget friendly so I am happy about it! It also dries pretty fast I would say faster than other top coats --ok you can skip unzipping your jeans or things like that lol--
  3. Dry fast top coat - Seche Vite
    and here is my favorite top coat, seche vite.. I started using long before I got into the beauty blogger world. I found it in a small shop with professional products. I got the small bottle and it costed 4 euros, and then I purchased the big one for 10-12 euros, then the price went really high so I coudln't pay that much money for a nail polish anymore... Recently I had a conversation with a friend of mine and she brought up this top coat and she said she bought it on ebay for like 8$ and ofcourse when I came home I bought it! lol. I received it a couple of days ago, and after using it for a couple of times since then I just love it! No need to say much, it gives lots of shine to the nails, it dries SUPER FAST and lasts for a long time! what else to ask?! :) 
    ** seche vite ebay link **

So that was it! What is your favorite top coat?
Have you tried any of these? xoxo


    Facebook | Instagram | Pinterest

11 comments:

  1. Λατρεύω το gel look top coat της golden rose τα δυο υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει .. Φιλάκια :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ναι κι εμένα μου αρέσει είναι πολύ καλό!!!

      Delete
  2. Πολύ ωραίο ποστ !!! Αυτην την περίοδο πήρα αρκετά top coat για να δοκιμάσω τώρα δοκιμάσω από την elixir φιλία

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχα περιμένω να μου πεις ποια σου άρεσαν! :)

      Delete
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο, αυτά που χρησιμοποιώ συνήθως είναι το fast dry της essence και το top coat της Beauty line!

    ReplyDelete
    Replies
    1. πώς σου φαίνονται; από την essence δεν είμαι και σούπερ ευχαριστημένη από τα βερνίκια της εκτός από μερικά με γκλίτερ, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει αυτά τα δύο. πάντως το golden rose & seche vite τα προτείνω for sure :P

      Delete
  4. Σε μένα το seche vite δεν κρατάει, ξεφλουδίζει όταν κάνω μπάνιο, πλένω πιάτα και γενικά με το νερό οπότε βρήκα τη σωτηρία μου στο Essence better than gel nails top sealer. Έχω πολύ παρόμοια σύσταση με το seche vite και σαν αποτέλεσμα και δε μου ξεφλουδίζει

    ReplyDelete
    Replies
    1. αληθειά; εμένα μου συνέβαινε αυτό παλιά και για αυτό το σταμάτησα αλλά τώρα δεν ξεφλουδίζει καθόλου! μήπως άλλαξαν την σύστασή του; τι να πω.. αλήθεια είναι καλό το essence? να το χω υπόψη μου αν χρειαστώ κάτι οικονομικό!

      Delete
  5. Πολύ ωραίο post! Έβαλα στο μάτι αυτό της Golden Rose. ;)

    ReplyDelete